Нас відвідали:

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні100
mod_vvisit_counterВчора140
mod_vvisit_counterЦього тижня719
mod_vvisit_counterМинулого тижня1425
mod_vvisit_counterЦього місяця4857
mod_vvisit_counterМинулого місяця4021
mod_vvisit_counterЗа весь час181716
Заходьте до нас:)
Інструктор з фізичної культури
PDF Друк e-mail

Моніторинг фізичних навичок і якостей дітей

Мета: обстеження фізичного стану, як окремої дитини, так і групи в цілому в умовах  закладу дошкільної освіти.

Завдання:

Виявити рівень фізичного розвитку, фізичної підготовленості та працездатності дітей.

Здійснити індивідуально-диференційований підхід у фізичному вихованні дітей.

Упорядкувати запис даних, збір інформації.
Для тестування фізичних якостей дошкільнят використовуються контрольні вправи, пропоновані дітям в ігровій або змагальній формі.

 

Біг. З дошкільниками проводять біг на дистанцію 30м, при цьому фіксується час пробігання дистанції (як одного з показників загальної фізичної підготовленості) і відзначаються якісні особливості бігу у кожного з дітей. По команді "Руш!" діти з високого старту біжать до прапорця або стрічки, які розміщуються на 2-Зм далі фінішної лінії. Це попереджає зниження швидкості перед фінішем.

З початком руху дитини включається секундомір. Зупиняється він після перетину дитиною лінії фінішу. По черзі пробігають дистанцію всі діти. Потім дається друга спроба, в якій діти біжать у тому ж порядку, в якому бігли в перший раз. У протоколі фіксується час бігу в кожній зі спроб, а також записуються якісні особливості положень тулуба, координації рук і ніг, "польоту", прямолінійність бігу у кожного з дітей.

Біг 30м (с)

4 роки

5 років

6 років

 

Дівчатка

Хлопчики

Дівчатка

Хлопчики

Дівчатка

Хлопчики

 

10,7-8

10,5-8

9,8-8,3

9,2-7,9

7,5-7,8

7,0-7,3

Метання на дальність. Обстеження дальності метання слід проводити на асфальтовій доріжці, шириною не менше З м і довжиною 15-20м. Доріжка спонукає до більшої точності кидка в заданому напрямку. Попередньо вона розмічається (крейдою) поперечними лініями через кожні 0;5м. На кінцях лінії з обох боків доріжки ставляться порядкові цифри, що відображають число метрів від лінії кидка. Розмічене відстань повинна бути в півтора рази більше середнього вікового показника дальності метання. Попередньо всім дітям необхідно повністю пояснити завдання, молодшим - показати, як треба виконувати. Дитина робить три кидки кожною рукою, заміри здійснюються

після кожного кидка. Метають діти мішечки вагою 200г. У протоколі поряд з кількісними відзначаються і якісні показники окремих елементів техніки руху:

-вихідне положення боком до напрямку метання;

-наявність замаху;

-перенесення центру ваги під час замаху на ту, що стоїть ззаду напівзігнуту ногу;

-перенесення центру ваги на ту, що стоїть попереду ногу під час кидка;

-енергійний кидок з подальшим супроводом рукою предмета (мішечка).

Стрибок у довжину з місця. Для проведення стрибків потрібно створити необхідні умови, тобто покласти мат і зробити вздовж нього розмітку. Для підвищення активності та інтересу дітей доцільно на певній відстані (трохи далі середнього результату дітей групи) розмістити три прапорці і запропонувати дитині стрибнути до найдальшого з них. Заміряються результати від  носочків ніг на початку стрибка до п'ят в кінці стрибка. Стрибок виконується три рази, фіксується найкраща з спроб.

Стрибок виконується в заповнену піском яму або на скопаний грунт. Діти виконують стрибок по черзі. Кожна дитина виконує три стрибки поспіль без інтервалів. Дітям молодшого дошкільного віку перед початком стрибків необхідно показати рух. Старші дошкільники стрибок виконують самостійно, але фізінструктор обстежує і в залежності від якості стрибка оцінює його, стимулюючи дитину стрибнути ще далі. Вимірювання довжини стрибка проводиться від лінії відштовхування до місця приземлення п'яти. В протокол заносяться результати всіх трьох спроб, до заліку береться кращий результат.

Якісні показники стрибка у довжину з місця фіксуються по основним елементам руху: підготовка до стрибка - тулуб злегка нахилено вперед, руки в міру відведені назад; відштовхування - енергійний поштовх одночасно двома ногами, змах руками вперед-вгору в момент відштовхування; політ - на початку польоту ноги зігнуті, перед приземленням виносяться вперед; приземлення - м'яке приземлення на прямі ноги з перекатом з п'ятки на носок, збереження рівноваги.

 
PDF Друк e-mail

Дистанційне навчання.

Поради інструктора з фізкультури

У сучасному світі, коли навколо маленької дитини стільки спокус, тільки батьки здатні і повинні захистити її від шкідливих звичок, неправильного харчування, пасивного, малорухливого способу життя та інших небезпечних факторів. Якщо ви – батьки, зараз приділите достатньо уваги здоров’ю своєї дитини, то в майбутньому він обов*язково оцінить вашу турботу про нього. Це буде найцінніший подарунок – здоров’я!

Шановні батьки, не забувайте, що ключ до успіху в зміцненні і збереженні здоров’я вашої дитини – в розумному фізичному, інтелектуально – особистісному розвитку.

Оздоровлення малюка має включити в себе різні компоненти, сукупність яких можна назвати як « здоровий спосіб життя» дитини. Здоров’я дитини забезпечується за допомогою повноцінного режиму, компонентами якого є:

  • фізичне здоров’я дитини ( спорт, загартування, денний сон, правильне харчування);
  • психологічне здоров’я дитини ( інтерес, бажання, потреби);
  • соціальне здоров’я ( поведінка, спілкування, досвід);
  • моральне здоров’я ( дружба, доброзичливість);
  • інтелектуальне здоров’я ( навички, знання, здібності);

Раціональна організація рухової активності – важлива умова для росту і

розвитку дитячого організму. Адже чим активніше працюють м’язи, тим більш життєздатніша дитина. Навантажуючи м’язову систему ми не тільки виховуємо дитину сильною і спритною, а і розвиваємо її внутрішні органи – серце, легені. Таким чином робота скелетно – м’язової системи веде до розвитку всіх органів і систем, що робить дитину сильною, розвиненою, а головне – здоровою.

Обов’язково потрібно приділити увагу загартуванню. В шкірі дитини закладено величезну кількість нервових закінчень, які благотворно впливають на всю нервову систему, а через неї і на всі органи. Загартовування допоможе поліпшити обмін речовин, покращити апетит. Організм дитини адаптується до навколишнього середовища, підвищується опірність до хвороб.

Не забувайте про те, що дитина повинна спати вдень. Як би вона цього не хотіла, але хоча б годину вона повинна відпочити. Це покращить метаболізм і зміцнить нервову систему.

 
PDF Друк e-mail

Східна технологія  су-джок

Східні технології оздоровлення організму, зокрема терапія су-джок, наразі неабияк популярні в Україні. Гадаєте, вона зорієнтована лише на дорослих? Ні! У видозміненому вигляді цю здоров’язбережувальну технологію можна застосувати і в закладі дошкільної освіти. Ми помітили, що традиційні методи оздоровлення набридають дітям. Адже мало спонукати їх виконувати фізичні вправи, треба ще й зацікавити. У пошуку цікавих і водночас ефективних здоров’язбережувальних технологій ми звернули увагу на терапію су-джокТерапія су-джок підвищує захисні сили дитячого організму, фізичну й розумову працездатність, активізує психічні процеси, стимулює розвиток мовлення. Окрім того, вона зацікавлює дітей турбуватися про своє здоров’я. Ми впевнилися в цьому, переконайтеся і ви.

Детальніше...
 
PDF Друк e-mail

Правила безпеки житєдіяльності під час зимових розваг та ігор


Катання на санках, лижах, ковзанах не лише збагачує руховий досвід дошкільників, а й дає їм змогу активно відпочити в колі друзів та батьків.

Батьки мають знати, яких правил безпеки життєдіяльності слід дотримуватися, щоб не зіпсувати задоволення від катання.

Детальніше...
 
PDF Друк e-mail

Пізнавальні прогулянки вихідного дня

Сучасні батьки здебільшого так заклопотані буденними турботами, що мало дбають про організацію родинного дозвілля. Навіть якщо сім'ї вдається вибратися у вихідні на природу, то нерідко, кожен займається своїми справами. В той час як малятам, які більшість часу провадять у дитячому садку бракує батьківської уваги та піклування. Прекрасною можливістю поглибити спілкування із своєю дитиною, розвинути в ній спостережливість та бажання пізнання світу є спільні прогулянки вихідного дня.

Детальніше...
 
«ПочатокПопередня123НаступнаКінець»

Сторінка 1 з 3
Joomla 1.5 free design